suck..

hade ju verkligen bestämt mig för att spara mitt hår megalångt. Men som ja skrev igår så måste jag verkligen klippa mig snarast, sitter o funderar på vad ja ska göra, inget drastiskt men eftersom jag måste ha locktigt då o då så får de verkligen inte bli för kort heller.. Hmm...

Är hemma nu iallafall och ja är jättenervös för att gå till skolan imorn, fånigt ja vet men ja är jämt nervös va de än gäller. Kommer verkligen bli surt att komma tillbaks till skolan.. Men på tisdag ska vi iallafall till Branäs med skolan och på onsdag är de studiedag så de blir rätt soft ändå :) hmm har ja redan skrivit detta kanske? Isåfall gör ja de igen. Ja fan ja skrev ju de här igår.. Men ja orkar inte radera nu. Men nu ska jag nog gå o lägga mig, god natt/maggan










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0