trött..

Jag blir så trött på mig själv ibland, varför vaknar jag så himla tidigt för jämt?! Jag har typ en inbyggd väckarklocka som ringer kl9 varenda morgon, hur länge jag än varit vaken kvällen innan och de går aldrig att somna om heller.. Suck.. Så nu kommer de här bli ännu en sån där zombiedag när ja bara kommer gå runt och inte orka med nåt. Blä..

Lovet hitills har varit jäkligt slappt, har inte hänt mycket alls. Jag som trodde de skulle va värsta draget i Kristinehamn på sportloven, för om jag inte redan har skrivit de så är ju de här mitt allra första sportlov som jag är hemma på! Aa cool känsla.

Igår fick Emma sina sista födelsedagspresenter från mig,Anna och Madeleine. Tror hon blev riktigt nöjd faktiskt! De skulle iallafall jag ha blivit ;)

ZoomaHon fick bland annat dom här skorna som jag också mer än gärna skulle vilja ha!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0