15 januari

När jag åkte hem förut så hoppade de fram ett rådjur mitt framför mig ! Gissa om jag blev chockad, mitt i stan lixom. Var på stan med Gördis efter skolan, hittade ingenting att köpa i den här tråkiga lilla byn... Jag som var så köpsugen.. Men som alltid när vi ska skiljas åt efter att ha gjort någonting så får vi så mycket att tala om så vi stod o pratade i mer än en timma o de va så nedrans kallt så nu är ja helt stel o dan i fingranrna!

Upptäckte precis att någon hade hackat sig in inte bara på bilddagboken utan även på efterfesten. Hur kul kan det vara ? Om man är så där bra på datorer varför inte göra något värdefullt av de, de undrar jag minsann...

Annars har väl idag varit en helt vanlig dag. Känner att det börjar bli en väldans massa att göra i skolan nu. Men jag tror nog jag ska överleva, tar det som de kommer lite, de brukar faktiskt tro de eller ej gå bra! Eller ja man brukar klara sig undan med ett g i alla fall, men det duger gott och väl för mig./ Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0