2008

ja nytt år och då käns det som de kanske är dax att börja bli lite aktiv här igen, har ju försökt tidigare o de har ju gått som de har gått men men..

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 4 för då ska jag Madeleine, Emma och Anna fika. Känns som de va åratal sen vi sågs vi fyra! Och ännu längre sen var det vi va på Blå valvet. De flesta hade som nyårslöfte att bli nyttiga och även fasst jag inte hade de så har jag inte alls varit sugen på massa onyttigheter, vilket verkligen inte hör till vanligheten kan ja ju tala om! Men idag ska ja äta något riktigt gott.

Tråkigt väder ute nu tycker jag, snöade en massa igår och va jättefint men nu verkar de mest vara lite slaskigt o dant ute.. Och imorn börjar skolan också, fy tusan lovet har gått helt sjukt snabbt! Men ja har hunnit med ganska mycket iallafall, stockholm (dock lite innan), skridskor, jul, födelsedag, karlstad, nyår, skidor, basket och utvilning.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0