Blå valvet

Då var det onsdag igen redan, Det går undan. Var hos skolsyrran idag och fick nåt grejs mot utslagen på benen, dom är verkligen jobbiga så jag hoppas de försvinner! Fick julmust av snälla ekonomianders idag också haha så vi satt där och skålade sen fick Emma påminna honom om att vi skulle redovisa vårat köttbröd. Så yr är han..

Efter skolan åkte jag, Gerd och Ulla till favvo Blå valvet och fikade. Alltid lika mysigt. När jag kom hem var jag på sånt där städhumör som man kan bli på ibland, iallafall som jag kan bli på ibland så jag megastädade hela mitt rum! :O Vilket inte skett på väldans länge kan jag tillägga, så nu funkar det faktiskt himla bra att sitta här inne :)
/ Maggan


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0