Blåsigt!

Idag blåser det jättemycket ute och när jag cyklade hem från skolan förut så trillade jag!! :( De berodde inte på blåsten men det gjorde jätteont, det blev hål på mina strumpbyxor och så blödde det jättemycket! Klantarsel tänker ni men de va cykelns fel...

Annars idag så slutade vi redan vid fem över 12 så det var en väldans soft dag. Efter skolan gick jag, Madeleine, Anna och Emma till stan och handlade lite saker inför ikväll då vi ska besöka Louise som har flyttat till en lägenhet med sin pojkvän.

Blir nog inget långvarigt besök för mig för jag ska jobba imorgon.. Vill verkligen inte jobba för de är så sjukt jobbigt att kliva upp på morgonen! Men som man alltid får tänka när man ska jobba, man får pengar iallafall. / Maggan

Kommentarer
Postat av: Erik

:/ ont o trilla varför gjorde du de då?

2008-01-11 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0