buss buss buss

nu känns det riktigt härligt att äntligen jobbat färdigt för dagen för då kan man ju glädja sig med att ja int3e jobbar förens om 2 lördagar igen. Öh tänker ni hur jobbigt kan de va att jobba 2 gånger i månaden på ett konditori. Men ja ska säga er att ejes är ett väldigt välbesökt konditori och de är väldans mycket att göra!

Igår tog jag 5bussen till ölme och besökte Mattias. Vi kollade på en megabra film som hette I am a legend eller nåt, rekomenderar verkligen den! Sen kollade vi lite i skolkatalogen och sen skulle jag fara hem igen, vi fick stressa iväg till bussen och preciiiis när vi kom fram så kom den men då vände jag mig om för att säga hej då bara och bussen bara körde vidare!!!! Och jag ville inte ringa min mamma, för ja missade bussen sist också så vi satt där i en timma och väntade på nästa buss :P Men de va trevligt iallafall :)

Alldeles snart tänkte jag kolla på Ciao bella, se om de är något att ha sen ska jag till Amanda. Blir lite sing star turnering och matlagning där :) / Maggan

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också se Ciao Bella och I am legend!! :D

2008-01-19 @ 18:31:06
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0