körsbärspaj & träning

Maud talade om att hon hade bakat den kända "louisepajen" förut och då blev ja så sugen på att baka sån ja med så just nu står den i ugnen o steker. Har dock bytt ut hallonen mot körsbär, kan bli spännande o se hur det blir.

Tänkte alldeles strax masa mig iväg på träning också vilket ska bli himla tråkigt faktiskt men de är bara att bita ihop! Önskar att jag hade något intresse eller dylikt som jag verkligen avgudade, men de finns inget... Önskar även att jag inte skulle behöva fundera så jäklarns mycket! Min hjärna blir så lätt överbelastad och det blir ju inte direkt bättre av att de är så mycket att tänka på i skolan! Men jag kommer nog överleva :D För snart är helgen här o då blire kul :D / maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0