nature....

Jag var verkligen på tröskeln för att få en hungrighetsattack när jag kom hem från skolan idag! Och jag har nog aldrig blivit så lycklig över att se lite mat i form av pannkakor när jag kom in i köket, det var fantastiskt. Jag kan verkligen inte försåt hur man kan gå i skolan ända till 4 utan att äta någon lunch alls, visst jag äter väl inte i mängder så ofta direkt men när ja inte äter nåt alls måste j köpa en smörgås. Bara det att de enda sorter jag gillar i princip aldrig finns i kafeterian och de är då de blir så där krisartat..

Nu var det även meningen att jag skulle sätta mig duktigt på mitt rum och studera naturkunskap. Men alltså jag har verkligen allvarliga koncentrationssvårigheter! Det går verkligen inte att koncentrera sig hur väl jag än vill. Ibland kan ja få ryck då ja tycker de är kul att plugga (!!) men dessa tillfällen dyker tyvär upp allt för sällan... Men de är väl bara att hoppas på att ha gudarna med sig imorn! Håll tummarna / Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0