pengar pengar pengar

mmmh sitter här o dricker en supergod smoothie, softar och lyssnar på S club seven som man lyssnade på när man var liten kan inte bli mycket bättre. Eller kanske..

Idag när jag var på Maxi så bjöd dom på en liten påse vid kassorna innehållande typ 2 muffinsar, 2 såna där små och otroligt dyra men jättegoda "josshots" eller va de nu kallas, typ binodor eller nåt tror ja de va och nån chokladdryck! Man blir alltid glad när man får olika gratisprodukter. Igår fyndade jag lite på tradera också, köpte ett minneskort till kameran på 1Gb för 81kr. Kanon, för på de viset fick jag mamma att betala med, har jättedåligt samvete för mamma och pappa har verkligen betalat jättemycket åt mig på senaste tiden! Men man ska väl inte klaga.. :P Fick ju lön och studiebidrag idag iallafall, hoppas det räcker alla kostnader denna månad nu. / Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0