plugg plugg plugg..

Sitter hos Gerd o degar nu. Igen. Så grymt soft att bo här! Ikväll ska vi laga hemmagjorda hamburagare och förut gjorde vi skitgod smothie. Imorgon kommer Ulla och joinar oss också, blir najs de.

Idag hände en skitjobbig grej i skolan, jag hade nämligen ett arbete i engelskan och i svenskan som ja hade skrivit på datorn hemma hos gerd. Och jag trodde att ja hade skickat de till min mejl men de visade sig att ja inte hade de så ja fick kasta mig på Louises cykel och jäkta hem till Gerd och skicka de och sedan åka tillbaks till skolan o skriva ut de! Riktigt jobbigt faktiskt! För övrigt har de inte hänt så mycket kul denna dag heller, trodde ja skulle va astrött idag med tanke på att jag hade riktiga sömnproblem i natt men de va ja inte.

Snart ska vi laga mat då och sen ska ja iväg på träning och ja vill verkligen inte..... De är verkligen inte kul med basket längre, de börjar ta mig tusan bli seriöst! haha efter 5 år :P / Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0