Tack Gerd!

Får lov att verkligen tacka världens bästa Gerd som trots att hon verkligen inte ville fixade min blogg så den blev fin :D Förutom det att till och med jag har färgen lax på den där fula bilden. haha..

Känner att jag börjar bli så där trött som jag varit hela hösten nu igen. Jag är så matt och trött att jag somnar när jag kommer hem från skolan och det är jättejobbigt, för då kan ja inte sova på kvällen och så blir allt en enda ond cirkel.. Jag råkar va så trött på allt just nu! Men det kommer minsann bli bättre, de ska jag se till!

Annars idag så har jag förutom att sova varit med mamma på Mio och på Maxi. Såg en enormt fin tavla på Mio som lixom rörde sig, för den va elektrisk. Hoppas jag kan tigga till mig den när vi ska flytta hem (: / Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0