24 juli

Pust och suck. Nu är jag hemma efter en varm arbetsdag på Pärlan. Skulle egentligen sluta 13 men de va så mkt o göra, vilket inte är så konstigt eftersom vädret är toppen för den som nu missat de. De är såna här dagar man vill ha ett utomhusjobb!! Men jag ska inte klaga, skönt o ha nåt iallfall.

Igår kom ju Emma hit, vi satt väl mest o snackade lite, käkade mat och sedan gick jag, hon och Linda till Pärlan och tog en glass, som om att ja inte redan äter nog med glass när ja jobbar.. Men iallfall där satt vi rätt länge o snackade Napa, Linda har väl fått mig och Emma att verkligen vilja åka dit o jobba nästa sommar nu! Om man åker ner på våren typ så är man så gott som garanterad jobb, skulle verkligen vara great! Sen jobbar vi i Norge till hösten o sen sticker jag till Sälen/Åre o jobbar till vintern. Efter det åker vi till typ Usa, thailand eller Australien. Japp så önskar jag att mitt nästa år ska se ut iallfall!



Efter att vi suttit klart på Pärlan skjutsade jag hem Emma till stan i båten, riktigt soft måste ja säga. Satt där helt själv på vägen tillbaks o filosoferade för mig själv.

Idag fyller Linda år föresten, Grattis.


/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa grattis till Linda! :D

2008-07-24 @ 20:42:02
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0