Äventyr

Då var de dags för en liten resume igen då. Kom alldeles helsliten hem från 2 dagar på sjön igå eftermiddag, de tar verkligen på krafterna att vara i solen hela dagarna! Men de va iallfall 2 kanondagar som började med båttur till Karlstad, gick unt i världens varmaste Karlstad o letade efter mat. Tillslut blev det Kinamat och sedan drog vi vidare ut till en ö o badade o så. När vi kom hem åkte jag, Madde, Emma och Anna ut med min båt istället. Denna gång var det tältning på g. Allt var frid o fröjd tills solen gick ner. Då började de asblåsa och blixtra, var bara o packa ihop tältet och åka till en lugnar plats. Lättare sagt än gjort kan ja ju säga. Fy farao vilket äventyr! Är verkligen allvarlig när ja säger att ja trodde de skulle sluta riktigt illa där ett tag!



Gårdagen bjöd iallfall på sol och vi låg i vattnet mest hela dagen, härligt. Men jag var så bränd sen dagen innan så jag hade ont och de va inte kul alls.. Skulle egentligen vart ut på sjön idag med, åkt till Sjötorp o bränna upp mig ännu mera, men vädret blev ju inte så där super så vi struntade i de. Får se vad de blir istället. Jag är sugen på att shoppa!! Vill åka på en spontanresa till huvudstaden eller liknande. In my dreams, jag ska spara varenda liten krona av min lön. Som för övrigt är helt konstig, såt rtyp att ja jobbat 24 timmar fasst ja har jobbat mer än 30 och ja har inte fått nåt lönebesked för Juni än men för Juli o aa ja vet inte vad de blir..

/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0