Båttur idag igen

Trodde jag skulle avklara den här dagen utan att ge mig ut på sjön, men icke ;) Vid 4tiden frågade Emma om jag skulle med henne och hennes far ut o bada o fiska litegrand, och jag nappade direkt. Så 20 min senare åkte vi iväg, kan erkänna att de gick liiiite snabbare än min båt ;) Aa de va en härlig tur iallfall, och jag fiskade upp en liten miniabborre. Mer än så blev det inte.

För övrigt så ringde min tränare förut och talade om att på söndagmorgon ska jag städa efter torgfesten som under veckan kommer att vara här i stan, ska vara klart innan kl 9. Yes. Ska bli kanonkul de också, jag som hade sett fram emot sovmorgon den dagen eftersom ja jobbar morgon både fredag o lördag. Men de är väl bara o börja vänja sig nu när skolan fan börjar snart...

Je je inga trista miner här inte, gäller o ta vara på sista tiden nu!/Maggan

I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0