byebye

Jahapp, då var snart denna fredag slut för min egen del. Ska väl snart gå o lägga mig tänkte ja. Har inte ägnat en tanke åt vad ja ska ha med mig imorn o så men de löses nog imorn hoppas ja. Tåget går 11.40 imorn, men då ska vi först åka buss till Karlstad, sen tåget till nåt ställe sedan byta till buss igen. Hoppas vi klarar av detta äventyr! :P

Nu är Gerd hemma igen iallfall, känns skönt att bara prata med henne så här på msn för ja är inte redo att se hur brun hon är än.. Jag vill också åka utomlands! Alla ska ju de nu... Ja håller på o letar resor till i vinter, men problemet är att ja måste ha någon att åka med också. Sorjligt att man har så få vänner :P


Slänger in en bild på Gbg nu då. En hitills väldigt obekant stad för mig faktiskt, föredrar Stockholm, men vem vet jag kanske faller pladask!

/Maggan



 

I love life


Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag är ju inte så brun har jag ju sagt!! :O :P

2008-07-18 @ 21:51:17
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0