dagen o morgondagen osv

Imorse fick jag nog av att cykla, så jag satte mig på bussen och åkte in till staden istället. På stan träffade jag Anna och vi tog oss en varsin naccotallrik på Paus. Very nice :) Sedan gick vi på stan och de var lika skrattretande som alltid.. Vid 17.30 jobbade ju jag så då fick ja skjutsen ut till Pärlan, eftersom vädret va rätt kasst var de dåligt med folk och tiden gick seeegt. Men nu är jag hemma iallfall och jag har bestämt mig för att gå o lägga mig sent idag så jag kan sova länge imorn, ack sådan god planerare jag är.. Jobbar 17.30passet imorn med och efter det ska jag nog chilla med Annapyttipanna, hoppas det iallafall! Och kanske Maud? :)




Jaa och vad mer? Saknar Gerd offcourse, är avundsjuk på den saten. Tänk liksom o va på Cypern nu.. Men men de gör vi ju snart igen, de här året kommer förhoppningsvis bara att susa förbi! På tal om de så måste jag och Emma börja komma på vad vi ska ha för Ung Företagsverksamhet grej nu till 3an! Hmmm.. Får klura på de under kvällen, kanske bjuder på en så kallad brain storm lite senare. / Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0