god kväll

Har legat här framför datorn ända sen förra inlägget.. Har haft mycket att ta igen nu när ja har suttit här så lite på senaste tiden. Börjar bli lite sömnig.. Men ja känner inte för att sova. Jag känner för att åka ut o resa. Suck.. Jag längtar så mycket tills jag tar studenten om mindre än ett år nu! Då kan man göra va fan som helst om man lyckas jobba ihop lite pengar. Och de ska ja minsann göra. Jag är dock väldigt rädd för att de här året kommer till att bli ett tungt år.. Kommer va skitjobbigt sen när alla kommer gå ut på krogen också och ja själv inte fyller förens den 28de jävla december! USH... För på fredag fyller annapanna 18. Vill inte att hon ska fylla... blää.

Men man får tänka Napa -09!/Maggan


I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0