heeeem

Sådär ja, tillbaks på svensk mark igen. Sitter i bilen påväg från Grisslehamn eller vare nu hette till Kristinehamn, har tagit oss ca 3 timmar att fara från startpunkten, grisslehamn dåra till typ ööh Enköping. Har åkt på massa småvägar o skit. Blir galen! Men iallfall, hemma väntar töntarna och de är faktiskt knäppt att jag verkligen har saknat dom, men har ju umgåts så mkt på senaste tiden så de har ju sällan gått en dag utan att vi setts.

Anyway som man säger de på engelska, idag så har vi mest suttit o fikat o gått runt lite, köpt fisk o sen åkt färjan. Fick 25 kr att spela för av moder, gick senare med 65kr därifrån bra som jag är. Handlade lite godis i taxfreen för de, för de är ju precis vad jag behöver..

Japp japp, nu är jag så varm så varm och skulle bara vilja hoppa i sjön o ta ett dopp!! I våran familj finns nämligen inte moderniteter som AC. Yeah så vare med den saken. Ciao/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0