hej hej då

Jahapp, tillbaks hemma och regnet står som spön i backen. Kul. Trodde faktiskt att vädret denna sommar skulle bli bättre än föra sommaren, men ack så jag bedrog mig.. Aja igår iallfall så blev jag sjutsad direkt hem till Gerd där hon, Madeleine och Anna väntade, det vankades grillning och det blev riktigt goda grillspett :) Blev väl en liten välkoms/avskeds middag kan man väl säga, jag kom hem och Emma åkte. Var för övrigt hos Emma i morse också och matade och rastade hennes niner, fattar inte hur hon orkar ha FYRA stycken som hon måste sköta om varje dag!



Nu sitter jag här och letar efter tågresor till Göteborg till nästa lördag, då ska nämligen jag och "familjen" åka dit, jag och Emma med tåget och Anna och Madde i bil. Ska bli kanonkul! Såg dock att jag jobbar till 1 den dagen sp vi får åka efter det om det ska fungera för min del. En enkelresa verkar kosta 189 kr ungefär så de blir ju inte alldeles för dyrt för en sån kul grej :)

/Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0