Jag och Anna hela veckan

Detta inlägg tillägnar jag Anna Stjärnborg som jag ska hänga efter hela den kommande veckan! Jag ska stå utanför hennes dörr varje morgon så fort hon vaknar, då ska jag glatt ge henne en knuff i sidan och fråga vad vi ska hitta på denna dag. Hon ska ge mig en arg blick och sucka djupt, innan hon hinner säga något ska jag ge henne massa goa förslag på vad vi kan göra, saker som minigolf och sånt som hon älskar. Sen ska vi bara umgås och ha det mysigt hela dagarna, jag och Anna, ingenting kommer att komma emellan oss. Bestämmer hon sig för att isolera sig i sin sommarstuga, så kan hon inte vänta sig annat än att jag kommer efter! På kvällarna när Anna vill gå och lägga sig, kommer jag alltid lägga mig vid hennes sida och prata med henne ända tills solen går upp igen, precis som hon vill ha det. Ja de är Anna och jag, det kommer det alltid att vara.


Jag och Anna ihihihii <3 (Observera Annas påklistrade leende i min närhet!)


Ja så nu längtar jag mer än någonsin hem!! ;) Kommer för övrigt till Kristinehamn vid 7-8 snåret nån gång ikväll, så familjen, jag hoppas ni ordnar med välkommskalas?/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA, stackars lilla Anna.. ;)

2008-07-10 @ 10:56:42
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha malin din lilla sak! va ska man göra med dig!? å va mysigt vi ska ha ;P men faaaaan vilke jävla bilder frun lägger upp! :O

2008-07-10 @ 11:11:33
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0