När & Fjärran och lax

Värst va jag bloggar idag då, även fast jag har noll saker att skriva om! Men varfer inte liksom. De enda som har hänt sedan sist är väl typ att jag har kollat på När & Fjärran och har i och med det fått en bättre bild av Amsterdam, har tidigare bara förknippat den staden med strippklubbar och knarkande människor var man än kollar, men den verkar riktigt trevlig. Har även käkat lite, rökt lax såklart, vad annars. Om de är som de sägs så borde jag ju verkligen vara huuur smart som helst vid de här laget med tanke på hur himla mycket fisk jag äter! Man kan ju alltid hoppas..

Amsterdam. Japp


Brrr de börjar bli kyligt ute tycker ja! Men ja måste sitta här ute med datorn för då går de typ 5 gånger så snabbt, och jag klarar inte av när de går i slow motion... Och ja vill kolla på film också kom ja på nu!! Ja vill kolla på en riktigt jävla bra film, NU. Men de går ju givetvis inte o ladda ner nån och jag har ju knappast någon bra dvd eller så...Får väl bli att glo på Dagboken igen för typ femtielfte gången./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0