newport harbour

Imorse när jag klev upp var det sol. Jag gick upp, klädde mig, käkade den mumsiga frukostbuffen utomhus, bytte om till bikini och sedan åkte vi till några klippor för att sola. Efter ca en halv timma går solen givetvis imoln.... Hemma är de antagligen asfint väder men här ska de minsann vara skit. Aja vi käkade gott och softade iallfall och nu ligger ja här i sängen igen. Har kollat på typ 4 avsnitt av Newport harbour, min nya favvoserie. Älskar alla de där realityserierna på Mtv, the hills, life of ryan, laguna beach..



Men imorn vid halv 2 går iallafall färjan hem. Och de ska bli lite skönt o komma hem, familjen går mig på nerverna trots att jag och Linda bor själva.. Hoppas också på att jag hinner träffa Emma innan hon åker till Cyprus. Vill även träffa Maudi för de var evigheter sedan! :( Jepp jepp. Smart kommer jag föresten antagligen ha vara när ja kommer hem också! För jag har käkat mängder av lax o sånt här :D /Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

När imorn kommer du hem? :D

2008-07-09 @ 20:57:56
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Anna

men jaa då ? vill du inte träffa mig? :,(

2008-07-09 @ 22:28:45
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0