Om 176 dagar.. då jävlar..

Dagen började med jobb på Ejes 8-1. Gick rätt bra och var inte så hemskt, trodde jag skulle vara jättetrött eftersom det blev ganska så sent igår. Var nämligen ute i Skärgården med darlingarna och picknickade. Firade lite Annas 18årsdag och så :)



Iallafall, när ja kom hem från jobbet så lurade jag lite och kollade på packat & klart. Efter de så ööh.. Sov jag nog lite till och kollade på Rädda Willy 2 (Den va skitbra ju!). Sen så blev jag deppig och orkade inte göra någonting, sen tittade Emma förbi och då blev jag ännu deppigare när hon gått så jag satt och stortjöt till Barnen på Luna och kom på att jag skulle åka till Maxi. Jag älskar för övrigt barnen på Luna, bästa serien ever typ. Iallafall innan Maxi så stoppade jag bankomatkortet i fickan o tänkte, nu jävla ska ja bränna pengar. Så jag stormade in på Maxi, tog en korg och började plocka varor. Hann ångra mig en massa gångder men tillslut blev det ett äpple, havremjölk, en ost, en pizza, en tekaka, massa naturgodis och veckorevyn sommarspecial. Vart inte så mycket ändå men det var egentligen inget jag var i behov av..



När jag åkte hem igen så ringde jag mamma och bad henne komma och hämta mig för jag kände mig så ensam så de gjorde hon och jag körde och så gick vi in på konsum där jag fick en festis och ett sånt där strandtennis set. Då blev jag lite gladare igen. Och nu har jag suttit här inne i min stuga och myst med mitt naturgodis ett tag. Vet egentligen inte varför jag är så nere förutom de jävla faktumet att det är 176 dagar kvar tills jag fyller 18 och att mina kompisar är ute o roar sig just i detta nu.. Blää.. Klart som tusan man är avundsjuk, de skulle väl alla vara, men de är ändå inte de, är väl bara en dålig dag idag helt enklt, blir bättre imorn :) /Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0