Present

Blir lite väl varmt o befinna sig i solen precis hela tiden en sån här dag när man inte kan hoppa i sjön o ta ett dopp så nu hamnade ja här igen. Ska snart sätta mig på cykeln o cykla in till stan. Måste nämligen köpa en present till Linda som fyller 21 i övermorgon. Det som står på hennes önskelista är pengar med stora bokstäver och en bil går bra också inom parantes... Hmm vilket ska jag ge, en lhundralapp i ett litet kuvert eller en leksaksbil? Aa ja får väl komma på nåt..

Försökte få tag på girlsen i klassen förut med, men iallfall 3 av 6 var upptagna bara för att jag är fri som en fågel idag :P Så jag får väl se vad kvällen levererar, jag vill iallfall göra nåt när de äntligen är bra väder!/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0