resume av helgen o så

Ja det har varit en härlig helg, med kanonfint väder här i Kristinehamn, äntligen kan man få kalla de sommar! I lördags så åkte jag hem till Gerd, där serverades det jättegod äppelpaj med mera och sedan åkte vi vidare till coop. Inhandlade lite smått o gott att käka på, planerade nämligen in en liten picknick i hamnen, och ingen picknick utan mat liksom.. Satte oss sedan på vår favoritespot och bara hade de allmänt härligt :) Lyssnade på Thomas di leva med flera som uppträdde på Kristinehamnskalaset. Fick oss tydligen några kompisar under tiden också, haha jag ska aldrig mer prata med nyktra personer när jag druckit en smula för mycket har jag iallfall lärt mig nu. Men det var underhållande.

Idag har jag, Anna och Emma vart ute på sjön. Åkte till nåt helt nytt place och de va supergott :) Stekte på rejält och de är jätteskönt i vattnet nu också så de kan väl knappt bli bättre. Uttjatat inlägg.. Men sen iallfall gick vi in mot stan, va tvugna att bada på vägen för annars blev man helt lök.. Seeeen nu så har vi vart i Skärgården o käkat lite kvällstugg bland dom trevliga små äckelmyggorna.

Imorn ska jag nog hänga med mor o far till Karlstad, med båten. Ska hämta Linda o så, lär ju inte alls bränna upp mig ännu mer då menar ja.. Är redan röd som en jultomte i fejjan.. Aja. På kvällen blire förhoppningsvis tältning på någon av våra vackra skärgårdsöar, Toppen!/Maggan



I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0