resume från Göteborg

Japp då har jag äntligen sett lite mer av vad den sköna staden Göteborg har att erbjuda, och den var verkligen över förväntan. Dock står jag fortfarande fasst vid att ja gillar Stockholm bättre i storstadsväg. Något som inte var en sån poppis åsikt från Göteborgarna själva. :P

Men iallafall, jag och Emma åkte ner till Gbg i går då, tog fan 4 timmar! Men vi hade en del att snacka om och en del o käka på så de funkade. När vi kom fram mötte vi upp resten av familjen och så käkade vi lite och så. Såg Muggen typ de första vi gjorde där nere, däru Louise ;) Aa iallafall sen tog vi buss till Annas moster som bodde en liten bit utanför centrum, där instalerade vi oss och gjorde oss i ordning lite. Trevlig familj för övrigt. Vid 8tiden åkte vi till någon snubbe som hette nåt som jag inte minns, men de va lite förfest där iallfall. Aningen skillnad från hur det ser ut här hemma kan jag ju lova.. Upptäckte att vi behövde lite mer dricka så jag och Emma gick till Ica och sedan gick vi vidare till festen som vi alla var där för, Annas kusiner hade hyrt en lokal och det var beachtema. Det var en kanonkul fest och det var jättekul o träffa massa nytt kul folk, skillnaden var stor även på den froten än här hemma kan jag ju lungt tala om! Och en slutsats som jag drog redan på tåget ner var att Göteborska är såååå fint!



Ja iallfall väl på festen så dansades de och minglades, och som Emma skrev i sin blogg så var det även bra musik eftersom att jag och Madde var stamkunder på att önska låtar hos Dj:en, som för övrigt blev redigt irriterad efter ett tag kan ja tro ;) När klockan började bli runt 2, då de flesta fester brukar runda av sig hängde jag och Emma med på en så kallad efterfest hos en med vääärldens genom tiderna snyggaste lägenhet. Förutom att dom inte kunde erbjuda någon Bössankebab så va de jättetrevligt haha. Blev till att somna kvar där eftersom att vi inte hittade hem och innan vi åkte hem i morse blev det lite Xbox spelande och sådär men vid 10snåret smög vi in på vårat rum iallafall där vi väntade oss en riktigt arg Anna, men dom var nog mest oroliga kan ja tro för vi hade inga mobiler med oss, som vanligt.. Men iallafall förmiddagen gick åt till att ligga o glo och skratta åt skämt som va så dåliga att de inte gick att sluta o skratta åt dom. Såna där skämt som bara vi 4 förstår oss på.. Måst då bara lägga in här att jag avgudar mina brudar mest i världen. Framåt 2 var det iallfall dags att fara in mot staden igen och då jävlar skulle Maggans mage matas med pizza! Hade legat o fantiserat om en pizza hela morgonen så den satt verklgien där den skulle. Dock mådde jag så sunkit så ja orkade inte äta så mycket.. 16.30 gick färdkosten hem och vi fick lov att lämnna Göteborg.. Tråkigt nog och nu är vi hemma i skitKristinehamn igen... Blir väl till att gå i ide nu ett tag igen för att sörja om hur tråkigt de är här, men istället får man väl göra så gott de går av situationen. aja fruktansvärt långt inlägg de här, men jag tvingar ingen till att läsa.

Snodde även lite bilder från Emmas blogg eftersom ja inte har dom på datorn ännu, dyker kanske upp fler bilder i framtiden. Men Tack o hej/ Maggan

I love life 

Kommentarer
Postat av: joel

hehehe, låter ju som att du fick det bättre än mig i alla fall ;)

2008-07-21 @ 11:21:31
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Anna

var jag riktigt arg?

2008-07-21 @ 13:52:55
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0