Shopping

Det slutade med att jag åkte in till staden igår iallafall, träffade min vän Mattias. Alltid kul. Sedan imorse ringde pappa och frågade om jag skulle med till Karlstad och det passade mig perfekt för jag hade inga andra förmiddagsplaner. Gick runt lite grand på stan och så o sen käkade vi på favvostället Napoli, som alltid när vi är i Karlstad. Nu är jag lite stressad egentligen tror ja, ska cykla in till lägenheten snart o duscha, sen kommer Anna och vi ska göra oss i ordning o så :D Sen ska vi väl åt lite olika håll eller hure nu blir, får seeee. Kul ska vi ha iallafall de har ja bestämt mig för!


Reashoppade lite, blev en
kofta från Gina för 89 kr
En t-shirt från Bikbok för 49kr
ett linne från Bikbok för 49kr





/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Louise

Kläderna var jättefina Malin!

2008-07-13 @ 09:50:24
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0