Snabba cash

fortfarande kvar i Ayianapaträsket och inget känns så underbart som de. Men jag ska iallfall berätta vad jag har gjort idag. Jag började jobba vid halv 10, sen efteråt så åkte jag, Amanda och Louise ut med båten, blev Kalvön idag och de va riktigt härligt! Badade, solade lite och bara njöt :) Sen kom även Elinor o tittade förbi på vattenskoter. Louise va tvungen hem så vi vart inte ute så länge, men innan vi skiljdes åt tog vi en glass på Pärlan också, min andra för dagen... Skärpning! Aa, imorn är det iallfall sista jobbdagen på ett bra tag så då blire väl inte lika mycket glass iallafall! Ska bli så skönt :D

Ikväll ska jag nog bara mysa runt här hemma, njuta av vädret och gå o lägga mig i god tid. Lyssna på lite ljudbok kanske. Lyssnar just nu på Snabba cash, riktigt bra bok om 3 olika snubbar vars liv kretsar kring knark och krimilanitet i Stockholm. rekomenderar den starkt.



/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt var de!

2008-07-25 @ 21:19:45
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0