Tisdag

Suck. Så kändes det nu, solen har gått i moln och det blåser som sjutton. Jag som hoppats på en fortsatt fin dag. Gud vill verkligen att man ska gå omkring som ett vitt lakan även hela sommaren, som om att de inte räkte med hela hösten, hela vintern och hela våren...

Nu har jag läst alla bloggar som är värda att läsa, jag har kollat in den absolut helroliga sidan bilddagboken.se, jag har kollat in facebook där de va lika dött som vanligt på min front och jag har kollat in ayianapa.nu. Vad ska man göra sen? Jo då slutar det med att man tar sig en repa till för att kolla om något nytt har hänt, vilket det i ca 94% av fallen inte har. Men inte ger man upp, en runda till och sedan kanske man hittar någon annan kul länk att länka sig vidare till och man är sysselsatt i några min till. Hej, jag har inget liv. Men jag gillar de.

Borde väl ge mig ut och springa egentligen... Men för att komma på en bortförklaring så här på rak arm så är det som så att jag.. Har inga rena strumpor att springa i.. De är den bistra sanningen så tyvär...

/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Lois

haha när nöden kallar så kan man inte låta bli ;)

2008-07-15 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0