Uppdate tjoho

Tillbaks till stugan idag igen då efter några dagars runtflängande i stan. Mest med Anna då, de har lite blivit som så att jag har stått utanför hennes fönster på mornarna och gått och lagt mig vid hennes sida på kvällarna, nästan iallfall. Men i onsdags då iallfall så promenerade jag och Anna hem till allas älskade Madeleine, där softade vi mest. Glodde på Tv, snackade.

Senare på eftermiddagen så åkte jag och Anna till Maxi, handlade lite mat och sånt. Efter det åkte vi till Annas Eriks Elin och lagade mat och käkade. Dickans pasta blev de, en gammal klassiker i våra kretsar ;) Efter maten åkte vattenpipan fram och jag var nära på att spy så jag avstod denna afton! Efter ett tag drog jag och Anna vidare, nu hem till mig där vi låg o degade framför tvn igen, efter ett tag fick jag nog av den där jävla tvn med den där jävla reklamen så jag hämtade en hammare och slog sönder skiten!  Eller nästan iallafall... Av skulle den i vilket fall som helst.



Idag då, då sågs jag och Anna åter igen såklart. :P Och idag skulle det stekas, och solen var faktiskt framme riktigt länge idag så lite bränner de allt i fejjan nu så här efteråt. Maud dök upp efter ett tag och vi drog till Thai och käkade lunchBuffé, gÖtt. Tjatigt de börjar bli nu o berätta allt, men efter lunchen åkte vi till tågstationen för att boka biljetter till Göteborg på lördag, slutade med att vi åkte hem till Anna för att beställa där istället. Och det kommer bli så att Anna och Madde åker bil ner imorn, jag och Emma åker tåg ner på lördag, Anna åker bil hem och jag, Madde och Emma åker tåg hem! Yeah. Hoppas verkligen det blir kul där nere, men de tror jag nog :D

/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vattenpipa vattenpipa.. varför finns den uppfinningen ? usch ;P

2008-07-17 @ 22:23:25
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0