Jahopp

Alldeles förvirrat sitter jag här och funderar över hur jag kan va så förbaskat trött! Jag är helt matt liksom, även fast jag inte gjort alls mycket mer än att bara sitta här hela dagen och sömn har jag verkligen fått nog av på sista tiden. Tjaa nog om det.

Resten av dagen bjuder nog inte på något mer än god mat med mor och far. De är ju alltid mysigt :) Men jag är sugen på att göra något roligt, nåt riktigt jävla askul! Börjar få lite sån där panik nu att sommaren snart är slut o blablabla och att man måste hinna med o göra allt som man har tänkt sig, har inte hunnit med nåt vettigt känns det som.

Imorn tror ja de skulle hända nåt iallafall, får se hur de blir med det och hur kul det blir. Men det blir ju vad man gör det till som Anna sade igår, och jag lyssnade på en ljudbok förut som handlade om att man ju faktiskt kan välja om man ska vara glad och så, eller om man vill sitta i ett hörn o vara tråkig o grinig. Så sant så. Skulle vart kul o ha nåt kul o sätta på sig imorn dock, och i Göteborg.. Har kollat runt efter lite kläder nu, men jag vet banne mig inte vad de är jag vill ha! Har verkligen ingen aning.. Därför kan ja inte lägga in nån bild på nåt klädesplagg... :P

/Maggan

I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0