frågor&svar

hej o hå vad jag har tråkigt just nu men snart ska vi väl gå o käka igen antar ja.. :P


ÄR DU JUST NU

( ) Jätteglad
( ) Kär
(x) Glad
( ) Trött
( ) Vild
(x) Lugn
( ) Nervös
(x) Uttråkad
(x) Irriterad
( ) Ledsen
( ) Besviken
( ) Arg
( ) Sjuk
( ) Stressad
( ) Förvirrad
( ) Sårad
( ) Olyckligt kär

Någon som förstår dig: Svårt att säga
Någon som du saknar: jag saknar Madeleine
Någon som du hatar: hatar väl ingen direkt sådär
Vem kramade dig senast? hmm de vill jag inte minnas
Vem pussade dig senast? Det vet jag inte heller
Vem ringde dig senast? Kerstin
Vem var hemma hos dig senast? Emma
Vem var du hemma hos senast? Emma
Har du några kärleksproblem?  Nepp!
Har du ätit något idag? ja en massa
Har du pratat med någon idag? mamma, pappa och Linda..
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ja

Jag..
Saknar någon just nu? har ja inte redan svarat på de?
Är rädd för att bli övergiven? aaaa
Svär ofta? ja i vissa sällskap blir de allt för ofta!
Sjunger i duschen? ibland
Är en morgonperson? ja det är jag nog
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nee
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja allt för ofta
Vill ha barn? - ja! Fast inte nu
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?  svårt att säga

Har du..
Linser/glasögon? nepp
Piercingar? nej
Syskon? en syster
Jobb? japp
För många vänner? haha nej
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? bara slingat
Bra självförtroende?  ja
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? inte så de räknas direkt men ja kanske då
Dumpat någon? nepp
Somnat i skolan? aa
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? njaaae eller ja vet inte
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja tyvär
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar? ja
En hemlighet som ingen annan vet? njaae
Somnat gråtande? mm


HAR DU..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? yes
Blivit generad inför folk? de med
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jo
En sexleksak? nepp
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? nej
Stått på scen? ja
Blivit kallad player? haha ne
Bantat? nej
Färgat ditt hår svart? nej
Färgat ditt hår blont? nej
Photoshop? ja

VAD..
Längtar du till mest just nu? ayia napa -09 ;)
Ska du göra i helgen? inte en aning
Har du för kläder på dig? svarta leggins, svarta shorts, randigt linne
Gjorde du igår? var i Mariehamn
Ska du göra i sommar? massa kul hoppas ja på!
Åt du senast? lax
Har du för mobil? rosa sony ericsson, you know den där vikisen
Köpte du senast? hmm de minns ja inte
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästa vän? bli lite ledsen
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? springa hem fort som satan!

VEM/VILKA...
Kysste du senast? en hemlighet som bara jag vet. typ...
Kramade du senast? men fan va lika frågor hela tiden
Slog du senast? säkert linda
Fick du sms från senast? buzzador
Pratade du med i telefonen senast? Kerstin
Saknar du mest just nu? "familjen"
Tycker du om? mina vänner o min familj såklart
Älskar du?  se ovan
vem umgiks du med senast av det motsatta könet? typ mattias
Kan du lita på mest? "familjen"
Vet mest om dig? Gerdan
Sov du tillsammans med senast? sov tillsamans med, ja vet inte vad som räknas med tillsamans men ja o linda delar dubbelsäng nu så de bli väl hon

ALLMÄNT
Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula? njae
Biter du på naglarna? nej
Är du EMO?  nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? ta första bästa sista minuten resan
vågar  du flyga fallskärm? njaa
Har du sjungit inför publik? ja
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? nej
Följer du mode? ne inte direkt
Är du hungrig? litegrand nu när ja påmindes
Är du blyg? mer tillbakadragen skulle ja vilja säga
Din första kärlek? de vill ja inte dela med mig av hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0