solning, blåbärspaj och träning

Imorse bestämde jag mig för att kliva upp så att ja kunde se sommarlovsmorgon, bara för att komma upp i tid liksom. Men så visade dom inte blue wather high så ja blev så förbannad så ja gick o lade mig igen... Sen vid 1 möttes ja o familjen upp och vi åkte ut till Jutviken, skulle plocka blåbär egentligen, men eftersom att vädret va så bra så solade vi lite spontant istället. Efter det åkte jag hem och plockade blåbär på gården istället, blev typ en halv mugg sen orkade ja inte mer. Blåbären va så små o fjuttiga.. Bakade iallafall en minipaj till min farmor av den och den blev kanongod.



Efter pajbak så åkte ja in till Kfum och tränade. Riktigt jobbigt, och varmt som satan. Så efteråt så badade jag, K och Nysse. Årets första dopp here in Sweden så jävla härligt vare!! Men Nysse buttade i mig massa gånger o då blev de lite kallt... :P

Nu ligger ja här i sängen o mår lite si o så. Fryser, har ont i halsen, mår illa och funderar alldeles för mycket.. Men imorn kanske allt löser sig :) Och i vilket fall som helst så ska jag och Gerd på hemligt uppdrag höhö/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

hemligt uppdrag minsann.. där der man :P Om det är nån skum, lång person med blont hår som smyger efter så är det inte jag iaf! ;)

2008-07-01 @ 22:57:42
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0