perfekt dag

Yes belive it or not, idag bjöd gud Sverige på sol och riktigt jävla toppenväder! Jag och la famiglia tog givetvis tillfället i akt att bättra på den borttynade brännan. Sågs vid 1 vid min båt och åkte ut till Lakviken där vi låg o stekte hela dagen, och käkade endel såklart. Sedan åkte vi sakta men säkert in mot stan och köpte med oss lite pizza o så från Charlies, parkade båten ute i Skärgården igen och käkade i glattan ro. Mm de är så en riktigt härlig sommardag ska se ut :)






Ska visst bli lika fint imorn så vi har bestämt oss för att satsa på stek då med, visserligen har jag bränt mig en hel del idag men va fan man måste ta vara på solen! På eftermiddagen ska jag även jobba på Pärlan i några timmar, lär bli en del o göra så det kan nog bli helt okej.

Jaaa ni.. Min mobil är förövrigt helt död och jag har ingen laddare här, känns riktigt naket! Så alla ni som jämt brukar ringa mig, håll ut ja ska hämta en laddare snart.../Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

imorn blir det stek igen! :P fast en bra ide kan nog vara att ta med sig solkräm haha :D

2008-07-02 @ 22:57:38
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0