Till min bästa vän :)

Alla har vi nog någon gång avundas henne för hennes lugnhet, för hennes skönhet, eller kanske för hennes klokhet. För lugn, het och klok de är 3 egenskaper som verkligen stämmer in på henne, ja menar inte lugn som i tråkig utan hon håller sig alltid så iskall i situationer där många skulle ballat ur totalt. Hennes vackra yttre behöver jag inte ens nämna något om, för det har nog alla redan upptäckt och hennes klokhet, ja den är en klass för sig. För smart de är hon! Och som jag alltid säger så kommer det en vacker dag bli något riktigt stort av henne. Jag talar givetvis om Emma Victoria Andersson.

Jag vill ägna ett, antagligen meterlångt, inlägg åt henne idag för jag kom förut på att vi faktiskt ska vara borta från varandra i 2 hela veckor vilket är ytterst sällsynt i vårat fall! Det kommer bli tomt. Dessa veckor kommer antagligen susa förbi snabbare än vinden, men ingenting kommer vara sig likt ändock. Jag minns inte ens sist vi inte hade någonsom helst kontakt på mer än 2 dagar, man behöver liksom ha de, även om de bara betyder ett sms med ordet tja på. Jag vill även ägna en tanke åt henne för att hon nog har en liten orolig magkänsla i dessa tider, men jag vet att allt kommer ordna sig :)

Men luta er nu tillbaks och kolla in alla snygga bilder jag lagt in, vi har verkligen upplevt hur jävla mycket som helst tillsamans påminns man jämt om när man kollar på alla bilder som finns. På de snart 12 år som vi känt varandra har vi hunnit med många resor och många knäppa små påhitt..

 

Yeah you rock! /Maggan

I love life men ja undrar allt hur det hade sett ut utan Emma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh, tack maggan! Du ska bara veta hur glad jag blev när jag läste det där, satt och log as stort här för mig själv :D Du är bäst! <3

2008-07-06 @ 23:17:30
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0