24 juni

Dags för mig o skärpa mig när de gäller att sova! Ända sen vi kom hem från Ayia Napa har de där med att sova blivit heltokigt, är jättetrött på eftermiddagarna och vaknade precis upp från en lur och då blir det ju så att man piggnar till framåt kvällen och jag går och lägger mig jättesent. Detta resulterar även i att jag går upp på tok för sent. Dygnet blir helt skumt, visst de är ju sommalov så de är så de ska vara, men inte när man då och då råkar jobba och när man faktiskt ska göra saker på dagen.. Aja de borde väl gå o vrida om de där..


Vet egentligen inte varför jag klistrade in en bild på en gammal väckarklocka men ja är så dålig på att lägga in bilder nu mera så jag kände mig tvingad till att ha en bild och ja kom inte på nån bättre bild...

Skulle egentligen befunnit mig i Stockholm idag om allt hade blivit som jag, min mor och min syster velat men så blev det tyvär inte.. Jag vill jättegärna dit o shoppa. Får hoppas att de blir av en annan dag under lovet för jag älskar sommarrean!

/Maggan

 I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0