Avundsjuk!!!!!!!

Fick för jämt bara några minuter sedan reda på att mina 4 väninnor Amanda, Louise, Elinor och Kristin också ska till Ayia Napa i sommar och jag blev sååååå avig! Nu börjar längtandet tillbaks komma tillbaks ännu mer igen! Så fuskigt att dom har allt framför sig nu! De vill jag med!!! Bläää ja börjar snart gråta... Jag kommer inte kunna lyssna på dom sen när dom har varit där när dom berättar om allt, då är tårarna verkligen ett faktum! Aa de är bara på o leva på de att om 1 år ska vi dit igen... Tralalallalalala... 2 veckor, Kalypso, dagarna efter studenten om ja får bestämma. :P Jo men ett år går ju snabbt. Verkligen. Ja vill fan att sommarlovet ska ta slut så man bara kan få bli av med skolskiten o sedan åka!! Suck. Ne nu måste jag ta mig samman. De här blev ett fult litet inlägg. Men de skiter jag i../Maggan




I love life (och gör nu så de här jävla året går undan!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Emma

fy faan vad fuskit! jag vill också!!!!!



Men bara ett år kvar nu.. 365 dagar.. 525 600 minuter.. det är ju aplänge!

2008-06-24 @ 22:26:05
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag lovar att ta med en sten åt er ;)

2008-06-24 @ 22:42:21
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0