brännboll & fastingen

Ja sitter här o funderar över varför i hela friden jag är uppe nu och sitter o bloggar! Kommer inte fram till något vettigt direkt meen jag borde iallafall sova nu eller iallafall göra något av alla saker jag borde göra nu, typ packa ? Aa iallafall anledningen till att ja som sagt borde sova är den att jag sommnade vid 5 och så klev jag upp vid halv 9 kanske. Då har man redan börjat ställa om dygnen då för ja kommer aldrig hålla mig vaken till 12 i natt de kan ja ju lova!


Såg föresten nu att jag inte bloggade nåt alls igår så jag slänger upp lite bilder från bränbollskvällen från i fredags som för övrigt var väldigt kul! Trots att mitt lag förlorade...


image111
När Louise slog gick vi fram ;) haha

image112
Gerd and Johan in action

image113
Allihopa ja.



Dagen igår såg ut som såhär, jag jobbade 8-2 sen skyndade jag mig hem o gjorde iordning mig lite o åkte o handlade. Sen åkte jag och Emma till Anna där vi chillade lite ett tag och fångade en myra, sen åkte vi till coop o handlade lite käk (snuskiga skitkorvar), sen åkte vi förbi stan och köpte en ballong till Myran och sen åkte vi till Myran. Där vare lite grillpartaj med en salig blandning av massa folk! Det var trevligt tycker jag :) Sen vid typ 9-10 tiden gick vi ner till stan och knatade runt på fastingen lite, de va sådäär men helt ok.

När vi gått klart omkring där gick vi till nån jävligt tråkig efterfest, men jag och Gerd drog ganska snart och då va ja tvungen o gå upp till Djurgården o hämta min cykel, arsel som jag är o inte tar med mig grejerna... På väg dit öh vet ja inte riktigt vart jag hamnade, hos nån som hette Malin och jag vet inte riktigt varför jag hängde på! Men de råkade jag göra så de blev rätt så sent när jag vandrade där själv på stans gator för o hämta min bike sen. Men de va rätt fridfullt, iallafall i alla backar ner! Och när ja rullar förbi Johanssons så ser jag några nötter som sitter där ute och de är ju bara o gissa vilka de va ;) haha... Ehm ja och nu är jag här då och jag är jävligt trött men ja kan inte sova och de känns tomt i magen o ja åär törstig och jag vill bara att nån ska fixa allt som ska fixas åt mig idag! aja fan vilket långt inlägg de här blev! och så tänkte ja slänga in lite bilder på de här också.

image114
Haha ja tror Gerd försöker sno Tims standardpose på den här bilden ;)

image115
Björne, jag o nån mer nere på stan! Jag fick ett sånt där snyggt blommtjoffs :D


Aa nu räcker de! / Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Foffe

Brännboll är kul! ;)

2008-06-01 @ 10:06:04
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Jessi

härliga bilder :D

brännboll är skit skoj :)

2008-06-01 @ 10:09:03
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0