Bye Bye Sweden

Fy farao va fjärilarna fladdrar i magen på mig nu! Sitter och prickar av de sista på packningslistan och ja hade inte tidigare idag haft en tanke på passet, så de var tur att jag kollade. De är så stört allting för jag kan fortfarande inte fatta att jag snart är i Ayia napa! Min hjärna hänger inte med!

Börjar bli riiiktigt trött nu också, har fortfarande inte sovit mer än 5 timmar eller vare nu va.. de värsta är att jag alltid har så svårt att sova i buss/flyg också. Men de löser sig nog :D Vilka intressanta inlägg ja skriver nu i dessa dagar men de är ju för att ja inte har nån att dela min glädje med, sitter ju här helt själv.. Japp japp de här blir nog det sista inlägget jag skriver på ett tag, så hade gott i Sverige denna vecka :) Vilket nog inte blir så svårt eftersom vädret visst ska bli kanon även här. / Maggan


Jag äääälskar att flyga :D


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0