Glad midsommar

Vilken midsommarspirit man får en dag som denna! Nyss när jag var ute med Valter så var de liksom nära att vi blåste bort, vilket håll jag än kollade åt så var det moln som var mörka som natten och inte en jävla blomma skymtade jag på vägen!! De är de som är så synd med midsommar och skolavslutningen, man är så beroende av vädret. Men jag ska nog inte göra någonting speciellt idag iallfall, får se hur det blir med allt. Skulle ha åkt med ut till Annas stuga där de hade vankats fest men jag kände nu i slutändan inte för att följa med så som sagt, får se vad jag hittar på, om spiriten smyger sig fram.

Och då var regnet igång då... Till råga på allting.../Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0