ja försökte iallafall..

Den här dagen började strålande om man tittar på nyttighetsfronten och ja var riktigt stolt över mig själv, ja åt ingen skit, jag cyklade hit och jag var på typ världens jobbigaste träningspass. När jag kom hem väntade en drypande fet kebabpizza på mig... Vad skulle ja göra, låta den stå? Ööh ne så jag käkade den då och efter de tänkte ja, äh nu kan ja ju lika gärna fortsätta så då poppade jag en påse popcorn. Tänkte ha de nu för ja ska mysa lite med film o aa pop corn då. Ja har blivit en riktig mysig person på senare dar, bara går omkring o myser hela tiden. haha...

Hann även kika på Allsång på skansen förut, och de är riktig sommar de! Vädret har ju tillomed vart skapligt nu under kvällen, tjoho!



Nu så här när kvällen börjar krypa fram så börjar jag sakna familjen.. Men imorn kommer vi ju att ses, de är bara o kämpa sig igenom natten ;) / Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

ja saknar också våran happy family ;P

2008-06-24 @ 23:31:00
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0