Jahapp

En riktig äckeldag hare varit idag. Vaknade av att de ringde klockan 8 typ, då var det min moster som hade slagit fel nummer... Men de var bara att återgå till sovande igen med tanke på att det blev sent igår så var jag tvungen att sova! När jag återigen vaknade vid 11 gick jag ut i köket och möttes av ett riktigt skitigt och äckligt kök..  Så de var bara att börja diska och torka.. Sen gjorde jag massa vanliga morgonsysslor och åkte tillslut med mamma och Linda och handlade och sedan åkte vi ut hit till stugan. Och här är det kallt och de regnar... De är träning om 40 minuter men jag orkar inte åka dit för jag fryser och jag har inga rena träningskläder..

Igår då iallafall så var Madde,Emma och Anna hemma hos mig och kollade Sverige-Ryssland. Blev inte riktigt som jag tippat tyvär men kul hade vi ändå. Var den mysigaste kvällen vi fyra haft på riktigt länge måste jag säga, allt känndes som förr (:





Jag vill villja men ja vill inte.. skit skit skit...


/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen tjenare asjerhad mejihimchad! Gud vad gulligt att jag har ditt medlidande, det behövs i svåra stunder som denna! ;)

2008-06-19 @ 23:57:56
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0