jobb.

Det var allt så att jag jobbade idag, så vid 10 tiden var jag igång och jobbade min allra första dag på cafe Pärlan. De va lite stört för ja visste i princip ingenting men jag fick stå i kassan o skopa glass och ha mig o bara hoppades på att allt skulle bli bra typ, med det var kul faktiskt. Eller ja, hellt ok. Nu är jag hemma igen och jag är trött som satan, för ovanlighetens skull menar jag.. Hade vart kul att göra något idag och de finns flera saker jag hade kunnat göra men jag har lovat både mig själv och mor & far att jag inte ska åka in till stan idag. Det slutar bara med att man gör av med en massa pengar :P Visserligen upptäckte jag att jag hade massa pengar på mitt konto igår o ja ba shit va har hänt nu då, och då visade de sig att min pappsi hade satt in massa pengar där för att jag slutat skolan och för att jag fick 2 Mvgn :D Man tackar man tackar. Skulle nästan kunna åka till Napa nu i slutet av sommaren ;)

/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0