Karlstad

Sitter här vid datorn nu o myser i min nyinhandlade tröja som är superskön, mycket mer än så gör jag inte. Dagen har spenderats i Karlstad där jag som sagt då köpte en tröja och även en klänning att kanske ha på lördag samt hårnålar med blommor på! Jag som skulle spara undan mina skolavslutningspengar... Även igår gick det åt massor av pengar när ja va med familjen, som vanligt :P

Imorgon ska jag jobba, likaså på lördag, söndag och måndag. Yeah. Aaa jäklar vilken dålig bloggare jag har blivit men ja orkar inte sitta o skriva ner allt som händer. Tralalalalaaa../Maggan


Kommentarer
Postat av: Anna

Men på lördag ska vi till geeerd! heahea ;P de blir grejjer det! så det gick inte å byta bort söndagen ?

2008-06-26 @ 23:45:37
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0