morgondagen

Då var morgondagen spikad också, alltså de är nåt fel på mig för jag orkar verkligen inte med o tänka på nåt jag skulle bara vilja kliva upp imorn och bara dega runt från morgon till kväll. Kanske göra nåt spontant framåt kvällen och sen gå o lägga mig..

Men det blir nog en bra dag imorn iallafall. Ska gå upp till 9 o kolla sommarlovsmorgon, käka frulla, rasta dogge, åka med pappa in till stan, duscha, käka nåt kanske, åka till Louise till kl 1, cykla ut till Skärgården, jobba vid 17.30 till 21.30 och sedan antagligen gå hem och somna gott.

Nu när jag börjar bli pigg så tänkte jag kanske slå på en movie eller så ligger ja bara kvar här och lyssnar på napamusic o glider runt på internet.

Jag trodde aldrig att jag skulle vara så jävla dum i huvudet.. Men som man bäddar får man ju ligga.

/Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0