Nervös!!

Dåså var jag åter hemma igen. Var mysigt ute i Skärgården men jag var allt annat än sugen på mat och de va jäääävligt varmt i solen! Jag tjänade lite pengar genom att klippa gräsmattorna vilket också var riktigt varmt och jobbigt, men va gör man inte för att kunna ta den där extra glassen nere på Cypern liksom ;) Jag föreslog att vi skulle köpa en get istället så slipper man den jobbiga bördan o klippa, men mamma tyckte vi redan hade för mycket djur..

Men nu har jag iallafall sagt farväl till mio padre e mia madre, mamma pussade mig helt blöt! Nästan. Nu är det bara typ 7 timmar kvar tills bussen går och typ 14 kanske tills planet lyfter!!

image116
Och här är mina älskade resepolare <3

image117
Och nu vill jag tillängna ett par rader till älskade lilla Maudis som jag kommer att sakna så otroligt mycket när vi är borta och som jag verkligen önskar att hon kunde hoppa ner i en resväska och komma o överaska oss där nere! Det kommer aldrig att vara fulländat utan henne och vi ska hålla en tankestund till dig varje dag bestämde jag nu!
<3 <3 <3 <3 <3

/Maggan

I love life


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får ta och skåla för lilla madeleinen varje dag! :D

2008-06-01 @ 17:42:22
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: storasis

jaha då får ni väl ha så kul då....
glöm nu inte zorbas, och japanskt är ett måste, tror stället heter typ Sapporho. å gå på pubrundan å få en grabbarna grus t-shirt! (sno med en extra till mej om ni får chansen) å håll er borta från all crew! speciellt en fjant vid namn cozemo (med vit skärmkeps) å fråga i baren på kalypso vad dom har i drinken green lady (om den fortfarande finns) skriv ner till o med!!!! å gå på grabbarna grus, är gratis dessutom, plus att blue moons skumpartyn är top notch...
ja det va nog allt. förväntar mej en present för detta inlägg.
over and out

2008-06-01 @ 21:53:31
Postat av: Johanna

Han med skärmkeps va supertrevlig ju? lätt en av dom snällaste av de som jobbade där

2008-09-10 @ 17:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0