tjoflöjt

Anki & pytte visas just nu på tvn och de är vad jag får underhålla mig med. Nu är de mamma och pappa som har lämmnat mig istället så här sitter jag i ensamheten och tråkar.. Men de värsta är de att jag är fortfarande så trött att ja inte ens orkar käka mat. Har verkligne stält om dygnet helt och hållet för när klockan blir frammåt 11 då börjar jag bli pigg och kommer inte i säng förens vid 1 snåret iallfall. Aa de är tufft.



Gillar inte den här nya publishme grejset heller, för nu kan inte ja ladda upp bilder och sånt.. Funderar starkt på att ta en bloggpaus för det blir bara så deppiga och tråkiga inlägg hela tiden men jag ska hålla ut!

Jag fattar fortfarande inte att de är sommarlov ja :S Känns verkligen inte som om de vore de! Men efter att jag har jobbat imorn så jobbar ja inte på ett bra tag så då kanske de kommer kännas mer som lov ändå. Är glad att jag inte har jobb i flera veckor i sträck nu faktiskt, vill kunna göra lite roligare saker. Bara hoppas på att vädret bättrar sig lite. / Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0