suck..

Nee ja klarar inte av att vara på dåligt humör längre! Jag klarar inte av att känna att ingenting känns lockande och kul längre. Varför kan man inte styra över sånt själv för jag försöker verkigen se allt från den ljusa sidan o blablabla men min hjärna vill bara deppa ihop och vara som en liten vrång 6åring... Hur jävla kul kommer den här sommaren bli om jag fortsätter såhär? Öh typ jävligt tråkig räknade ja nu lite snabbt ut. Aja de kommer bli bättre, och om inte så har jag ju haft the time of my life så jag ska väl bara vara glad. Önskar även att min "Ayianapaförkyldning" skulle gå över, de är ett gräsligt halsont som kommer på natten när man ska sova, skitjobbigt.

Ja nu kan vi ju starta en insamling till mig eftersom att de är så jäkla synd om mig. Skänk så mycket pengar ni bara orkar, för jag brhöver dem. Peace/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0