interjuv

En liten interjuv med ingen mindre än mig själv

Hur mår du egentligen idag Malin?
Joo tack jag mår bra, förutom att jag håller på o frysa röven av mig för de är askallt och jag har inga kläder att sätta på mig för de enda jag hade glömde jag hos Louise. Till råga på detta gör även min hals ont så jag kommer troligtvis bara bli ännu mer förkyld av att sova här i princip utomhus. Men som sagt, annars bra!

Hur har din dag varit?
Jo den har vart bra, faktistk. Var ju hos Louise med flicksen, sedan jobbade jag och de gick bra och sedan satt jag och min familj (Anna och Emma) och mös på bryggan vid Pärlan :)

Vad har du för planer inför sommarlovet?
Har ännu inte fattat att de är sommarlov, ska börja med att försöka banka in de i skallen. Sen ska jag jobba en del men allra mest ska jag softa och spendera en massa tid med dom bästa i världen. Hoppas även att de händer massa spontana och roliga grejor, lite utflykter och sånt.

Vad gjorde du vid den här tiden för ett år sedan?
Dum frågs att ställa mig själv eftersom jag efter några minuters tänk faktiskt inte ha en aning. Men sen slog jag upp min dagbok och exakt den 16/6 hade jag skrivit och enligt den så var jag här ute i stugan och gjorde inget särskilt faktiskt.

Berätta om ditt bästa minnet från året som gått!
Finns verkligen en massa, och jag måste säga att det har verkligen hänt helt sinnes sjukt mycket grejer de här året! Men för att minnas rikitgt långt tillbaks så väljer jag nog mopedsemestern, de va verkligen fantastiskt. Känns inte bra att de va så bra för jag tror inget denna sommar kommer att klå de, men man får alltid hoppas. Kommer även ihåg en och annan fest som har varit riktigt roliga och faktiskt en del dagar i skolan, på rasterna då när man har garvat så mycket att man knappt kunnat stå.

Om du fick en tusenlapp just nu, vad skulle du göra med den?
Jag skulle gå snällt och fint till banken och sätta in den där, faktiskt. Jag har blivit värsta snålfian på äldre dar. Hoppas att de håller i sig!

Nu får de vara nog Hej./Maggan

I love life





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0